• Dostawa

Wysyłka

Termin realizacji zamówienia wynosi od 1 do 3 dni roboczych w zależności od rodzaju zamówionego towaru. Jest to czas potrzebny na zaksięgowanie pieniędzy, przygotowanie przesyłki oraz jej dostawę. Od momentu nadania termin dostawy zależny jest od wyboru formy dostawy, tj.kurierska, pocztowa, Paczkomaty lub Paczka w Ruchu.

Ze względu na bezpieczeństwo, wygodę oraz czas realizacji polecamy wybór formy wysyłki – Kurier GLS lub Kurier DPD.

O szczegółach doręczenia Klient zostanie poinformowany w mailu informującym o wysłaniu zamówienia.

Aby sprawdzić etap doręczenia przesyłki kurierskiej GLS należy wkleić numer listu przewozowego na stronie https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek

Aby sprawdzić etap doręczenia przesyłki kurierskiej DPD należy wkleić numer listu przewozowego na stronie https://tracktrace.dpd.com.pl/

Aby sprawdzić etap doręczenia przesyłki Poczty Polskiej należy wkleić numer listu przewozowego na stronie http://emonitoring.poczta-polska.pl/

Aby sprawdzić etap doręczenia przesyłki Paczkomaty należy wkleić numer listu przewozowego na stronie https://twoj.inpost.pl/pl/znajdz-przesylke

Aby sprawdzić etap doręczenia przesyłki Paczka w Ruchu należy wkleić numer listu przewozowego na stronie https://www.paczkawruchu.pl/sledz-paczke/

W przypadku stwierdzenia naruszenia przesyłki, poluzowanej folii, uszkodzenia taśm firmowych kompletność i stan należy sprawdzić w obecności kuriera. W razie stwierdzenia braków bądź uszkodzeń należy sporządzić protokół, który jest jedyną podstawą do przyjęcia reklamacji. Kurier doręczający jest zobowiązany zaczekać czas niezbędny do sprawdzenia zawartości paczki.

W razie Twojej nieobecności kurier zostawi awizo i podejmie drugą próbę doręczenia. Po dwóch nieudanych próbach doręczenia paczka wraca do Sklepu.

Metody płatności

  • Przelew PayU
  • Za pobraniem u kuriera
  • Przelew tradycyjny – dane do przelewu:

 

Nr konta 36 1020 4681 0000 1302 0080 1241

Tweeto-Logo-EV-1-(4).png